سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی، باعث تسلط به ابزار هنر و ادب برای تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد نگاهی به فیلم‌سینمایی «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» اثر سیدعلی موسوی‌نژاد| درکی درست از بازخوانی تاریخ وحقیقت
سرخط خبرها

دل نوشته «اسدالله یکتا» در فضای مجازی: سفره چهل و چند ساله دلم مجال بازشدن گرفت

  • کد خبر: ۲۱۲۹۲۹
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
دل نوشته «اسدالله یکتا» در فضای مجازی: سفره چهل و چند ساله دلم مجال بازشدن گرفت
اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به دنبال دعوت و دلجویی وزیر فرهنگ در حساب کاربری خود در فضای مجازی مطلبی را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اسدالله یکتا روز گذشته در حساب کاربری اینستاگرام خود نوشت: «بعد از چهل و اندی سال مسئولی به درد و دل‌هایی که بیش از نیم قرن در سینه‌ام و روی هم انباشته شده بود گوش سپرد، حوالی ساعت ۵ عصر امروز با تماسی از وزارت فرهنگ و ارشاد شرایطی مهیا شد که سفره مچاله شده چهل و چند ساله دلم مجال باز شدن بگیرد.

حین ورود به اتاق جناب وزیر، با دستان لرزان و چشمانی نه چندان بینا تمام تصاویر بیش از نیم قرن کار سخت و فعالیتم در سینما از ذهنم می‌گذشت و در عین مشقت غیر قابل وصفی که با تمام ابعاد زندگی هم آمیخته شده بود خوب می‌دانستم که اهل خواسته‌های پرهزینه نیستم.

فقط از تمام گذشته خود شرمسار بودم که بعد از نیم قرن تلاش کفاف حداقلی‌های یک بار زنده بودن من را هم تا به حال نداده و با اجبار سختی‌ها و تقلا‌های بی‌وقفه من در این نقطه ایستاده‌ام.

برای جناب وزیر هم باور کردنی نبود، مشکلات معیشتی ام.

دستم را به گرمی گرفت و گفت ما شما را دوست داریم، قول داد و امیدی دوباره بعد از حدود نیم قرن به قلبم بخشید به لطف خدا و دعا‌های شما روز‌های آرامش در راه است... .  آرزویی که اگر محقق نشود همراه من باقی می‌ماند حتی در دنیای دیگر.

پای نوشت: بعد از محبت رضا فردوسی عزیز و آمدنم از ورامین به تهران این دومین ساعت امیدواری ام بود.»

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->